Neviditelný pes  |  Zvířetník  |  Ekonomika  |  Věda  |  SciFi Sobota 19.2.2005
Svátek má Patrik




  Výběr z vydání
 >SVĚT: Klimatické změny předvídané do několika let jsou velké politikum
 >FEJETON: Staré dobré knihy
 >MÉDIA: „S pistolí v kapse“
 >MOBY DICK: Problémy s rovnoprávností
 >ZÁBAVA: Kuřácká internacionála
 >MÉDIA: Proč skoro neposlouchám rádio?
 >CHTIP: Dvakrát o blondýnách
 >MEJLEM: S Telecomem na věčné časy aneb Reality show Na vlastní uši
 >TISKOVÁ ZPRÁVA: Václav Havel hostem Českého rozhlasu
 >TISKOVÁ ZPRÁVA: Růžový panter k případu vyšetřování lichvy
 >VÍKENDOVINY: Děda Herodes, vnuk a tajemný cizinec
 >GLOSA: Jak trestat popírání holocaustu?
 >POLITIKA: Proč Gross nakonec zůstane premiérem
 >EVROPA: Proč je evropská ústava tak objemná aneb Jak feministky k euroústavě přišly
 >RODINA A PŘÁTELÉ: Zlatá padesátá - Holič

 >>> HLAVNÍ STRÁNKA  >>  Společnost  >>  Telekomunikace  
 
19.2. MEJLEM: S Telecomem na věčné časy aneb Reality show Na vlastní uši
Jiří Koběrský

Mám zřízenou pevnou linku u Telecomu s tarifem, který jsem chtěl změnit. Zavolal jsem tedy z pevné linky na zákaznickou linku Telecomu, po 10 minutách omlouvání se, že operátoři vyřizují požadavky jiných účastníků, jsem vzal do ruky mobilní telefon a totéž číslo současně vytočil z mobilu, asi po deseti sekundách mi to zvedla operátorka Telecomu...

Vznesl jsem požadavek operátorce, ta mi sdělila, že za mé zakázky u telecomu zodpovídá jiný pracovník, ať ji nadiktuji číslo, že se mi ozve. Zavěsil jsem mobil a na mé pevné lince se stále automat omlouval, že vyřizují požadavky jiných zákazníků :-)

= Zákazníci z mobilních sítí jsou upřednostněni před vlastními zákazníky Telecomu.

Nikdo se mi neozval. Druhého dne se situace opakovala. Z mobilu jsem se dovolal na operátorku, která mi sdělila totéž. Poučen z předchozích nezdarů jsem si vzal číslo na člověka, který mě má u Telecomu na starosti, pan Krtek. Pan Krtek je prý ovšem na dovolené a zastupuje ho pan Ježek, čekal jsem pevnou linku a ejhle dostal jsem mobilní číslo na pana Ježka...

= Pracovníci Telecomu využívají mobilní telefony pro komunikaci s klienty.

Když jsem se dovolal na pana Ježka, bylo mi řečeno, že je technik, který nemá s administrativou v Telecomu nic společného a pan Krtek je tzv."napůltechnik" a že se rovněž těmito otázkami nezabývá.

Prý u nich v podniku pracoval kdysi nějaký pan Krtek na obchodním oddělení, ale ten už tam nepracuje...

= Pracovníci Telecomu, kteří vás mají na starosti už u Telecomu nepracují.

Pan Ježek mi doporučil zajít si na pevné pracoviště Telecomu, protože u nich v podniku jsou tyto věci běžné. Na moji námitku, že společnost, která se zabývá telefonní komunikací sama telefonní komunikaci nezvládá, mi bylo řečeno, že kovářova kobyla....

= Telecomova kobyla opravdu chodí bosa.

Řekl jsem si že se hecnu a zkusím provolat zákáznické centrum tentokrát z pevné linky.

Pro urychlení komunikace jsem mohl využít hlasového automatu, který mi dával ještě jednu možnost urychlit komunikaci, a sice navolit číslo, z kterého volám, aby se operátorce zobrazilo při dovolání se.

Po rekordních 12 minutách mi operátorka zvedla telefon s tím, že mé předvolby se samozřejmě nezobrazily. Když jsem ji tedy nadiktoval své číslo, našla mou zakázku. Po vznesení požadavku na změnu tarifu mi řekla, že to chvíli potrvá. Řekl jsem že telefonuju už celé dopoledne, takže chvíle mě nezabije.

Chvíle byla asi 15 minut, která byla naplněna tichem a větami typu "Haló jste tam ještě?" „Ano jsem tady...“, „Počkejte ještě chvíli...“

= Uvědomil jsem si, že současné telefonní linky už tolik nechrčí, prakticky vůbec, což vás ovšem znervózňuje protože nevíte jestli je spojení navázáno nebo ne, pokud druhá strana mlčí.

Nakonec vše dobře dopadlo, tarif mi změnili a když jsem zavěsil, telefon začal sám zvonit. Zvedl jsem sluchátko a paní operátorka mi oznámila, že se asi to navázané spojení nerozvázalo. Zeptal jsem se co mám udělat, aby se spojeni rozvázalo, řekla mi, ať zkusím ještě jednou zavěsit...

= Když už se vám podaří konečně spojení navázat telefonní linky Telecomu mají takovou radost, že musíte zavěsit dvakrát, aby se spojení rozvázalo...

Rád bych našel nějaký vtipný komentář, jak to celé ukončit, ale myslím, že žádný vtip by nepřekonal realitu, kterou nabízí telefonická konverzace s pracovníky Telecomu.

800 123 456 - zavolejte, uslyšíte...




Další články tohoto autora:
Jiří Koběrský

Počet přístupů na stránku:

Komentáře ke článku