28.3. USA: Cayenne for Canines
Josef Schrabal
V New Yorku byla včera otevřena automobilová výstava, pravděpodobně nejstarší a největší na světě. Před otevřením se výrobci předháněli v tom, aby tisku ukázali, že jejich nejposlednější vůz je ten nejlepší.
Ale ne všichni. Třeba německá firma Porsche se domnívá, že její reputace a obliba jejích vozů je tak veliká, že další reklamu nepotřebuje. Proto darovala svůj čas určený tiskové konferenci k propagaci opuštěných psů bez domova: Cayenne for Canines.
Každá dáma přivezla z útulku opuštěných a ztracených psů jednoho, od nejmenšího až po velkého vlčáka, a nabízela jej k adoptování: "Když si ho nikdo nevezme, zítra už nebude jiné východisko než ho připravit o život, protože jich máme tak mnoho, že místo pro něj nemáme."
Každý pes nabídnutý k adoptaci je čistý a má veškerou vakcinaci (což je $150 hodnota). A navíc, když se ho ujmete, dovezou vám ho domů Porschem.
Celý tento program se nazývá Certified Pre-Owned Porsche helping Certified Pre-Owned Dogs (Ojetý Porsche s osvědčením kvality pomáhá starším, lékařsky ošetřeným psům).
Přirozeně, Porsche patří k deseti nejdražším vozům na výstavě:
$555 000 Sleen 57 Cup (V8 7-litrový, 750 HP)
$452 000 Mercedes Benz McLoren
$443 000 Porsche Carrera GT
$332 000 Rolls Royce Phantom
$279 000 Lamborghini
$254 150 Ferrary 612 Scoglietti
$214 585 Bentley Arnage
$155 000 Aston Martin
$145 245 Ford GT
$106 185 Hummer SUV
Na druhé straně, nejlevnější na výstavě je $9995 Chevrolet Aveo
Pozn. red.: Bližší informace o aktivitě firmy Porsche Cars North America Launches Cayenne for Canines (v angličtině).
Foto: Josef Schrabal
|