Neviditelný pes  |  Zvířetník  |  Ekonomika  |  Věda  |  SciFi Pondělí 8.12.2003
Svátek má Květoslava




  Výběr z vydání
 >PRAHA: Pád Velkého Karla je jako trest
 >PSÍ TÉMA: Zasraná Praha
 >FEJETON: Krávy
 >POLITIKA: V kase už nic nezbylo, tak odcházím
 >RODINA A PŘÁTELÉ: Potíže s telefonem
 >PSÍ PŘÍHODY: Zatracenej čokl!
 >ARBITRÁŽ: Vyšetřovací komise a zapálení říšského sněmu
 >NÁZOR: Liberalismus, tolerance a výchova
 >SVĚT: Vybírání vůdců
 >FEJETON: Když na horách nasněží . . .
 >ÚVAHA: O rozpočtu
 >GLOSA: Soud s aktéry ASANACE.
 >MEJLEM: Ohlasy a názory čtenářů
 >PENÍZE: ČSOB Klíčový plán: splní vaše sny?
 >NÁZOR: O potraty nebojujeme

 >>> HLAVNÍ STRÁNKA  >>  Společnost  >>  Doprava  
 
8.12. MEJLEM: Ohlasy a názory čtenářů

Vážený Neviditelný pse,
nejsem si jistá, zda se obracím na správnou adresu, ale to co provedly naše
dráhy, by snad stálo za zveřejnění.

S patřičným zděšením jsem si přečetla nový jízdní řád pro trať 010 Praha -
Česká Třebová. Opět se mi potvrdilo, že každá změna je pouze k horšímu a
lépe už bylo. Nechápu systém. Dosud jezdily pravidelně osobní vlaky z Prahy
Masarykova nádraží až do Pardubic. Nyní všechny osobní vlaky končí v Kolíně,
a tak České dráhy nutí cestující přestupovat i v případě, že spoje navazují.
Ten, kdo to vymyslel, pravděpodobně vlakem nejezdí, protože jinak by takovou
hrůzu nemohl spáchat. Umí si dotyčná osoba vůbec představit, jak je tato
situace nepříjemná a někdy i velmi těžko zvladatelná pro staré lidi, lidi,
kteří se hůře pohybují, mají mnoho zavazadel nebo pro matky s dětmi? Ne
každý v tomto státě je tak bohatý, aby si mohl opatřit auto a řada lidí je
nucena využívat železniční dopravu, která je mimochodem ekologičtější. Dráhy
si pravděpodobně zlepší statistiku - vždyť bude jezdit více spojů. A co
obyčejný občan? Ovšem možná mají pravdu. Obyčejný občan přestane cestovat,
tím budou vlaky nevytížené a to zase bude dobrý důvod třeba k dalšímu rušení
spojů. Nebo je to snad míněno tak, že stejná souprava pokračuje pod jiným
číslem? Dokáže mi to někdo kompetentní vysvětlit? Z jízdního řádu jsem
získala dojem že České dráhy tu nejsou pro lidi, ale nejspíš lidi pro ně.
Mgr. Irena Burešová




Další články tohoto autora:

Počet přístupů na stránku:

Komentáře ke článku