Neviditelný pes  |  Zvířetník  |  Ekonomika  |  Věda  |  SciFi Úterý 20.1.2004
Svátek má Ilona




  Výběr z vydání
 >ARCHITEKTURA: Nová stavba v centru Prahy
 >TÉMA: Ovlivnila by výstavba úložiště život v Budišově?
 >ŠAMANOVO DOUPĚ: Případy majora Zemana II
 >KOSMONAUTIKA: Vize o Měsíci - tak přece jen poletíme!
 >RODINA A PŘÁTELÉ: Do kina na Nesnesitelnou krutost
 >PSÍ PŘÍHODY: Známky jara zatím nic moc
 >EKONOMIKA: Zastaví firemní výsledky růst akcií?
 >MEJLEM: Vtipy
 >NÁZOR: Paradox opičí lásky
 >SVĚT: Atlantická halekačka (1)
 >ZE ŽIVOTA: Internetový obchod.
 >INFO: Astronomická korespondenční soutěž 2004
 >TÉMA: Nebojme se úložiště radioaktivního odpadu!
 >FOTOMOMENTKA: Šel za Julií, ale rozmyslel si to?
 >TÉMA: Nejen muži budou lovnou zvěří

 >>> HLAVNÍ STRÁNKA  >>  Společnost  >>  Internet  
 
20.1. ZE ŽIVOTA: Internetový obchod.
Michal Jonáš

Dobrý den,

právě teď řeším takovou malou lapálii s obchodním domem Vltava.cz, který se
ve vztahu k zákazníkovi (tedy ke mně) chová velmi podivně.
Nakupoval jsem tam již mnoho věcí, ale vždy zboží po zaplacení kartou dodala
do svých standardních tří týdnů.
Ale moje poslední objednávka se jaksi nevydařila:

Dne 23.12.2003 jsem na Vltavě.cz přes internet objednal rozšířené balení DVD
Pán Prstenů: Dvě věže s tím, že jsem platil kartou a také jsem se smířil s
dodací lhůtou max. tři týdny.
Inkaso z mého účtu proběhlo, peníze mi odešly 5.1.2004 i když na Vltavě
vůbec nevěděli, jestli zboží mohou dodat, resp. věděli, že zboží nemohou do
uplynutí lhůty sehnat.
Čekal jsem tedy skoro tři týdny a žádné zboží jsem nedostal, ani žádný mail
s vyjádřením.
13.1.2004 mi Vltava.cz sdělila, že se jí nepodařilo zajistit mnou
objednávané zboží a že se ho pokusí sehnat z náhr. zdrojů.
Od té doby až do 19.1.2004 ( kdy jsem do Vltavy zavolal a stornoval
objednávku) se nic nedělo.
Operátorka mi pak sdělila, že zboží se jim podařilo zajistit ale dostanou ho
na sklad až ke konci 4. týdne, tzn. zboží by mě přišlo někdy ze začátku 5.
týdne (26.- 30.1.2004), tedy za více než měsíc od objednání!
Z toho vyplývá, že podobně napálení zákazníci jako já vydatně Vltavu
sponzorují svými platbami, které si obchod strhne do 14. dnů i když zákazník
nemá jistotu, že své zboží skutečně obdrží v rozumném termínu.
Informaci o dodání/ nedodání zboží Vltava.cz poskytne až za tři týdny po
uplynutí její vlastní dodací lhůty, i když je to otázka jednoho telefonátu/
mailu dodavateli, který může být vyřízen ihned po objednání zboží.
Tímto jednáním Vltava kromě o něco nižší prodejní ceny dokonale smazává
výhody prodeje na internetu.
Solidní obchod by si možnost dodání u dodavatele ověřil ihned po obdržení
objednávky a do několika dnů informoval zákazníka.
Ten by buď dodací lhůtu akceptoval, nebo by zakázku stornoval.
Jestliže by zákazník lhůtu akceptoval, obchod by v den expedice zboží k
zákazníkovi zadal inkaso, když si stejně platební kartu ověřuje ještě při
objednávce.

Chtěl jsem vás tedy tímto požádat, zdali byste byli ochotni uveřejnit můj
článek s touto lapálií, protože bych se chtěl s uživateli internetu podělit
o své negativní zkušenosti a varovat je před těmito obchodníky a také by mě
zajímaly zkušenosti ostatních lidí s nakupováním na Vltavě.

S pozdravem,

Michal Jonáš




Další články tohoto autora:
Michal Jonáš

Počet přístupů na stránku:

Komentáře ke článku